onsdag 21 april 2010

Nyklippta




Idag har jag klippt både Adrian och Vanilla. Bild på en nyklippt Vanilla, man ser hur stora hennes ungar blivit. De ska också klippas och märkas nu, de är leveransklara 7/5. Två hanar finns till salu, honorna stanar här tills vidare. Fick även en bild på Isabelle som kom hit tidigare i vårvinter, en riktig skönhet. Förhoppningsvis blir det ungar efter henne o Adrian också, vita och blå.
Gotlänningarna har varit svåra att få i brunst trots att de gått med hanarna i omgångar. Men idag var det fart på dem och alla utom två är parade, de två hoppas jag redan är dräktiga. Så om en månad ska det vara babyboom här!
Imorgon har jag kurs hela dagen och på kvällen personalfest med massor av god mat och trevligt sällskap.
Sara

1 kommentar:

  1. Åh vad fina!!!jag har också klippt min Hugo.Fast han blev inte så fint klippt som dina:))

    SvaraRadera